Oslo · vann- og avlopsgebyr
Betaler du for mye i vann- og avlopsgebyr?
Vi hjelper deg a klage til Oslo kommune innen fristen — men sjekker forst, aerlig, om du faktisk har et gyldig grunnlag a klage paa.
Start klageVanlige grunnlag vi kan hjelpe med
- Malerstanden / forbruket er feil
- Arealet (BRA) kommunen fakturerer for er for hoyt
- Eiendommen mangler fradrag/fritak (ingen WC, kun sommervann, frakoblet, ubebodd)
- Tilknytningsgebyret er feil beregnet